FirmaiTy – Nabór I – Informacja o naborze Wniosków o dotację i wsparcie pomostowe oraz biznes planów.

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informujemy, że zgodnie ze Standardami realizacji wsparcia w projektach 6.3 WRPO 2014-2020, nabór wniosków o dotację inwestycyjna i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami nie może być krótszy niż 10 dni roboczych i może rozpocząć się po zakończeniu etapu szkoleniowego.

Zgodnie z tymi zasadami ustalono, że nabór rozpoczyna się w dniu 11.10.2018 i kończy się w dniu 30.11.2018, z zastrzeżeniem, że każda grupa ma oddzielnie wyznaczony termin składania dokumentów.

Grupa I (szkolenia w dniach od 01.10.2018 do 10.10.2018) składa Wnioski o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami od dnia 11.10.2018, jednak najpóźniej do 26.10.2018

Grupa II (szkolenia w dniach od 15.10.2018 do 24.10.2018) składa Wnioski o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami od dnia 25.10.2018, jednak najpóźniej do 09.11.2018

Grupa III (szkolenia w dniach od 08.10.2018 do 17.10.2018) składa Wnioski o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami od dnia 18.10.2018, jednak najpóźniej do 02.11.2018

Grupa IV (szkolenia w dniach od 22.10.2018 do 31.10.2018) składa Wnioski o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami od dnia 01.11.2018, jednak najpóźniej do 16.11.2018

Grupa V (szkolenia w dniach od 05.11.2018 do 14.11.2018) składa Wnioski o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe wraz z Biznes Planami od dnia 15.11.2018, jednak najpóźniej do 30.11.2018

 

Wniosek o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe oraz Biznes Plan składane są w jednym egzemplarzu w formie papierowej podpisanej przez Wnioskodawcę oraz w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku informatycznym. Prosimy, aby dokumenty zostały spięte – np. zszyte, zbindowane, wpięte w skoroszyt, itp. Jednocześnie prosimy o złożenie dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Wniosek o dotację inwestycyjną i wsparcie pomostowe oraz Biznes Plan. Projekt FirmaiTy.”

Dokumenty mogą zostać złożone w:

–  filii WARP Sp. z o.o. w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5

siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu, ul. Piekary 19

Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać pocztą, jednak decyduje data wpływu dokumentów do WARP Sp. z o.o.

Za wiążącą uznaje się datę wpływu dokumentów do WARP Sp. z o.o.

Wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej www.warp.org.pl, a także w siedzibie WARP Sp. z o.o. w Poznaniu, filii WARP Sp. z o.o. w Kaliszu oraz w oddziałach WARP Sp. z o.o. w Pile i Nowym Tomyślu.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z Zespołem Projektu FirmaiTy pod numerami telefonów 61 65 06 214, 61 65 06 259, 61 65 06 260 oraz 61 65 06 240.

Zespół Projektu FirmaiTy



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

Mobilne Punkty Informacyjne w marcu!

Specjaliści WARP ds. Funduszy Europejskich odwiedzą kolejne wielkopolskie miejscowości. W marcu będziemy udzielać bezpłatnych informacji o środkach dostępnych w ramach unijnego wsparcia na terenie całej Wielkopolski. Przekonaj się, na co, ile i jakie środki możesz pozyskać. Poniżej prezentujemy dokładny czas i miejsce dyżurów Mobilnych Punktów Informacyjnych: 05.03.2019 Chodzież Starostwo Powiatowe w Chodzieży ul. Wiosny Ludów 1, 64-800 Chodzież Godziny: 08.00-10:30 05.03.2019 Wągrowiec Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu ul. Kolejowa 22, 62-100 Wągrowiec Godziny: 11.30-14:00 06.03.2019 Przemęt Urząd Gminy Przemęt ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt Godziny: 08.00-11:00 06.03.2019 Wielichowo Centrum Kultury- Biblioteka w Wielichowie ul. Pocztowa 16, 64-050 Wielichowo Godziny: 12.00-14:30 07.03.2019 Siedlec Urząd Gminy w Siedlcu ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec Godziny: 08.30-11:00 07.03.2019 Wolsztyn Urząd Miejski w Wolsztynie ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn Godziny: 11.30-14:00 12.03.2019 Wapno Urząd Gminy Wapno ul. Świerczewskiego 1A, 62-120 Wapno Godziny: 08.00-10:30 12.03.2019 Damasławek Urząd Gminy Wapno ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek Godziny: 11.30-14:00 13.03.2019 Sieraków Urząd Gminy w Sierakowie ul. 8 stycznia 38, 64-410 Sieraków Godziny: 08.30-11:00 13.03.2019 Kwilcz Urząd Gminy w Kwilczu ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz Godziny: 11.30-14:00 19.03.2019 Pniewy Urząd Miejski Pniewy ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy Godziny: 08.30-11:00 19.03.2019 Lwówek Urząd Miasta i Gminy w Lwówku ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek Godziny: 11.30-14:00 19.03.2019 Łobżenica Urząd Miejski w Łobżenicy ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica Godziny: 08.00-10:30 19.03.2019 Złotów Starostwo Powiatowe w Złotowie ul. Aleja Piasta 32, 77-400 Złotów Godziny: 11.30-14:00 21.03.2019 Kamieniec Urząd Gminy Kamieniec ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 25, 64-061 Kamieniec Godziny: 08.30-11:00 21.03.2019 Grodzisk Wielkopolski Gminne Centrum Informacji Turystycznej ul. Przemysłowa 7, 62-065 Grodzisk Wielkopolski Godziny: 11.30-14:00 26.03.2019 Czarnków Starostwo Powiatowe w Czarnkowie ul. Rybaki 3, 64-700 Czarnków Godziny: 08.00-10:30 26.03.2019 Trzcianka Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie Filia w Trzciance ul. 27 stycznia 42, 64-980 Trzcianka Godziny: 11.30-14:00 Termin lub lokalizacja nie odpowiada? Zapraszamy do odwiedzenia Punktów Informacyjnych WARP w Pile i Nowym Tomyślu! Fundusze dla Wielkopolski w zasięgu ręki! Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. ul. Poznańska 33 budynek C (pok. nr 15, 16), 64-300 Nowy Tomyśl Godziny otwarcia: Poniedziałek: 07:30 – 17:30 Wtorek – Piątek: 07:30 – 15:30 Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła Godziny otwarcia: Poniedziałek: 07:00 – 17:00 Wtorek – Piątek: 07:00 – 15:00 Do skorzystania z indywidualnych bezpłatnych konsultacji w marcu zapraszamy osoby z terenu podregionu pilskiego (powiat: pilski, chodzieski, czarnkowsko-trzcianecki, obornicki, złotowski,) i podregionu nowotomyskiego (powiaty: nowotomyski, grodziski, międzychodzki, szamotulski, wolsztyński). Do zobaczenia w Twojej miejscowości! Poznaj fundusze dla siebie… Pozostań z nami w kontakcie! Śledź nas na facebooku i twitterze.

Wykorzystaj twórczy potencjał pracowników z Akademią Menadżera Innowacji

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. Oferujemy pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku. Oferta AMI, którą Państwu prezentujemy składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą. Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.: Kultura innowacyjnościZrozumienie biznesuStrategiaStruktura organizacyjnaPotencjał i zasobyProcesy Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami. Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk: 1)       Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY); 2)       Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus); 3)       Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw). AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50% w przypadku przedsiębiorstw dużych. Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych.  Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63. Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br. Formularz rekrutacyjny jest bardzo prosty.

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Parter – Pożyczkowy Punkt Obsługi Klienta
IX piętro – Sekretariat, przyjmowanie dokumentów

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN,

test