Realizuj i rozliczaj projekty z Funduszy Europejskich.

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne pt.: „Realizacja oraz rozliczanie projektów z zakresu Funduszy Europejskich”.

UWAGA!
Spotkanie odwołane ze względu na małą ilość zgłoszeń. Przepraszamy za utrudnienia.


Kiedy?

05.03.2019 r. w godzinach od 09:00 do 11.00


Gdzie?

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu
ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl
sala szkoleniowa nr 11, budynek B.


Cel spotkania:
Celem spotkania jest przybliżenie beneficjentom procedur wyboru projektów konkursowych w ramach WRPO 2014+,zasad wypełniania wniosku o dofinansowanie, rodzajów kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych w projektach,  jak prawidłowo rozliczyć wniosek o dofinansowanie.

Dla kogo?

– beneficjenci Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego orz zainteresowani powyższą tematyką


Uwaga!
Informujemy, iż zgłoszenia do udziału w spotkaniu przyjmowane będą do dnia 28.02.2019 r.
do godziny 12:00.


Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!

Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne (komputerowe bądź drukowanymi literami) wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go poprzez e-mail na adres: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa zostanie przesłane przez organizatora na wskazany przy rejestracji e-mail do dnia 28.02.2019 r. do godziny 15:00.

Formularz zgłoszeniowy.

Program szkolenia.

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

Dodatkowe informacje na temat spotkania udzielane są pod nr telefonu: 61 65 06 371, 61 65 06 372



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

Prawo do przedsiębiorczości – małe firmy, wielkie zmiany – zaproszenie na spotkanie!

Szanowni Państwo, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wspólnie z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości rusza z drugą edycją cyklu konferencji dla przedsiębiorców "Prawo do przedsiębiorczości - małe firmy, wielkie zmiany". W imieniu Organizatorów oraz Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej (Partnera wydarzenia) serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencjach. W trakcie spotkań przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się jak skorzystać z rozwiązań wprowadzonych przez Konstytucję Biznesu, Pakiet MŚP, Mały ZUS i wiele innych zmian dla firm, które w ostatnim czasie weszły w życie. Będzie to również okazja by uzyskać informacje o Instrumentach Finansowych Programów Unii Europejskiej.Będziemy wspólnie z partnerami w 20 miastach w całej Polsce:·         14 maja w Olsztynie·         14 maja w Poznaniu·         15 maja w Kielcach·         15 maja w Zielonej Górze·         16 maja w Gdańsku·         16 maja w Szczecinie·         17 maja w Krakowie·         17 maja w Bydgoszczy·         20 maja w Warszawie ·         20 maja w Rzeszowie·         21 maja w Toruniu·         22 maja w Białymstoku·         22 maja w Łodzi·         23 maja w Katowicach·         23 maja w Lublinie·         24 maja we Wrocławiu·         6 czerwca w Gorzowie Wielkopolskim·         12 czerwca w Gdyni·         13 czerwca w Radomiu·         17 czerwca w Opolu Zapraszamy również do rozmowy z ekspertami na stanowiskach informacyjnych, w których organizatorzy i partnerzy cyklu będą udzielać przedsiębiorcom indywidualnych konsultacji. Do Państwa dyspozycji będą eksperci:  Banku Gospodarstwa Krajowego, PKO Banku Polskiego,  Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwa Finansów, Krajowej Administracji Skarbowej, Urzędu Zamówień Publicznych, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Polskiego Fundusz Rozwoju, Agencji Rozwoju Przemysłu oraz Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej. Zarejestruj się już dziś! Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Udział w wydarzeniach jest bezpłatny.Formularz rejestracji i program konferencji znajdą Państwo na stronie: http://prawodoprzedsiebiorczosci.parp.gov.pl/ W przypadku pytań dot. udziału w konferencji lub ew. współpracy prosimy o kontakt z: http://prawodoprzedsiebiorczosci.parp.gov.pl/kontakt/Więcej o Instrumentach Finansowych Programów Unii Europejskiej na: www.InstrumentyFinansoweUE.gov.pl .

FirmaiTy – Nabór II – Grupy szkoleniowe – podział dla 63 Uczestników

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym została zamieszczona na stronie internetowej www.warp.org.pl lista osób zakwalifikowanych do etapu szkoleniowego oraz lista rezerwowa. Dokonano zatem podziału Uczestników na 5 grup szkoleniowych – 2 grupy w Kaliszu oraz 3 grupy w Poznaniu. Osoby, które uzyskały największą liczbę punktów i zakwalifikowały się do etapu szkoleniowego, informację o przydzieleniu do konkretnej grupy szkoleniowej otrzymały w mailu z wynikiem oceny II etapu rekrutacji. Osoby z listy rezerwowej (max. 12 osób) informację o przydzieleniu do grupy szkoleniowej otrzymają po zakończeniu procedury odwoławczej. Będzie ona dostępna na stronie www.warp.org.pl. Biorąc powyższe pod uwagę podkreślamy, że Grupy I, II oraz III są grupami zamkniętymi, natomiast Grupy IV i V posiadają wolne miejsca oznaczone jako „lista rezerwowa” przeznaczone dla ww. osób z listy rezerwowej, które uzyskają największą liczbę punktów po przeprowadzeniu procedury odwoławczej. Szkolenia odbywać się będą w następujących lokalizacjach i w następujących terminach: POZNAŃ Grupa I (szkolenia od 08.05.2019 do 17.05.2019), Grupa III (szkolenia od 22.05.2019 do 31.05.2019) i Grupa V (szkolenia od 05.06.2019 do 14.06.2019) 62-823 Poznań, ul. Piekary 19 tel. 61 65 06 214, 61 65 06 218, 61 65 06 285, 61 65 06 259, 61 65 06 260 KALISZ Grupa II (szkolenia od 15.05.2019 do 24.05.2019) i Grupa IV (szkolenia od 29.05.2019 do 07.06.2019) 62-800 Kalisz, Pl. Św. Józefa 5 tel. 61 65 06 191, 61 65 06 192 Każdy Uczestnik weźmie udział w 2 szkoleniach. 1. Szkolenie ze sporządzania Wniosku o udzielenie dotacji jednorazowej i wsparcia pomostowego oraz Biznes Planu, w ramach którego omówiony zostanie sposób wypełniania poszczególnych punktów dokumentów, które następnie będą podlegały ocenie przez Komisję Oceny Wniosków. W ramach szkolenia przeprowadzone zostaną również warsztaty z wypełniania części finansowej oraz omówiona zostanie procedura składania i oceny biznes planów, przyznawania dofinansowania i podpisywania umowy o udzielenie wsparcia finansowego. Szkolenie trwa 3 dni po 6 godzin, w godzinach 9:00-15:00. Każdy uczestnik ma zapewniony całodzienny catering, w tym ciepły posiłek. 2. ABC przedsiębiorczości, które składa się z następujących modułów: M1 Pomysł na biznes a rzeczywistość, działalność gospodarcza w obszarze inteligentnych specjalizacji i odnawialnych źródeł energii M2 Zarządzanie firmą i odpowiedzialność przedsiębiorcy M3 Księgowość firm małego biznesu M4 Regulacje prawne dla małego biznesu M5 Marketing w firmie, zarządzanie relacjami z klientem. Szkolenie trwa 5 dni po 6 godzin, w godzinach 9:00-15:00. Każdy uczestnik ma zapewniony całodzienny catering, w tym ciepły posiłek. Jednocześnie informujemy, że WARP Sp. z o.o. nie będzie wyrażać zgody na zmianę grupy szkoleniowej. W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z Zespołem Projektu FirmaiTy pod numerami telefonów 61 65 06 214, 61 65 06 218, 61 65 06 259, 61 65 06 260, 61 65 06 285 oraz 61 65 06 240. Pozdrawiamy Zespół Projektu FirmaiTy

FirmaiTy – Nabór II – Ostateczna lista rankingowa osób zakwalifikowanych do etapu szkoleniowego.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. zakończyła ocenę w ramach II etapu rekrutacji oraz w ramach procedury odwoławczej. W związku z powyższym sporządzono ostateczną listę rankingową osób skierowanych do etapu szkoleniowego, która zawiera listę 75 osób skierowanych do etapu szkoleniowego oraz listę rezerwową zawierającą w sumie 34 osoby. Informacja o wyniku weryfikacji zostanie przekazana na Państwa adresy mailowe. Lista rankingowa została zamieszczona na stronie internetowej Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. www.warp.org.pl.   Przypominamy, że zgodnie z § 3 ust. 10 Regulaminu rekrutacji „Ocena wynikająca z procedury odwoławczej jest oceną wiążącą i ostateczną, od której nie przysługują żadne środki odwoławcze”.   Dodatkowo zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu rekrutacji „Beneficjent w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia procedury rekrutacji, w tym procedury odwoławczej, zatwierdza ostateczną Listę osób zakwalifikowanych do udziału w etapie szkoleniowo – doradczym oraz Listę rezerwową. Na liście rezerwowej umieszczane są osoby, które z powodu braku miejsc nie kwalifikują się do udziału w projekcie i mają one pierwszeństwo, w przypadku rezygnacji którejkolwiek z osób znajdujących się na Liście osób zakwalifikowanych, do udziału w projekcie”. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 61 65 06 214, 61 65 06 218, 61 65 06 259, 61 65 06 260, 61 65 06 285 oraz 61 65 06 240 oraz mailowego pod adresem firmaity@warp.org.pl. Pozdrawiamy Zespół Projektu FirmaiTy  

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Parter – Pożyczkowy Punkt Obsługi Klienta
IX piętro – Sekretariat, przyjmowanie dokumentów

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN,

test