Spotkanie w Gnieźnie “Innowacyjna Firma. Wsparcie dla przedsiębiorców z Funduszy Europejskich”

Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w spotkaniu informacyjnym dotyczącym wsparcia na realizację innowacyjnych projektów. 

Spotkanie odbędzie się 7 maja 2019 roku o godzinie 10:00 w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie (ul. Jana Pawła II 9/10). Aby wziąć udział w spotkaniu, prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Zapraszamy również do śledzenia transmisji ze spotkania.

Dla kogo?
Spotkanie przeznaczone jest dla przedsiębiorców. 

Program szkolenia

  • 10.00 – 10.20 Rejestracja uczestników, kawa powitalna;
  • 10.20 – 10.30 Otwarcie spotkania;
  • 10.30 – 11.45 Wystąpienie Pani Andżeliki Możdżanowskiej, Pełnomocnika Rządu ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw;  
  • 10.45 – 11.45 Wsparcie dla firm z Programu Inteligentny Rozwój na innowacyjne przedsięwzięcia:                  

– Prowadzenie prac badawczo-rozwojowych              
– Przygotowanie i wdrożenie technologii oraz faza inwestycyjna                      
– Prezentacja instrumentu STEP

  • 11.45 – 12.00 Przerwa;
  • 12.00 – 12.20 Wsparcie dla firm z Regionalnego Programu Województwa Wielkopolskiego;
  • 12.20 – 12.30 Instrumenty Finansowe UE dla Małych i Średnich Przedsiębiorców w Wielkopolsce;
  • 12.35 – 13.00 Indywidualne konsultacje z ekspertami.

Uwaga: Agenda spotkania może ulec zmianie. 

Partnerzy spotkania

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Bank Gospodarstwa Krajowego, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego / Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

Organizator spotkania

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
e-mail spotkaniaregionalne@miir.gov.pl



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

10 lipca 2019

Spotkanie informacyjne dla PLANUJĄCYCH OTWARCIE WŁASNEGO BIZNESU

Sprawdź czy istnieje wsparcie właśnie dla Ciebie!   Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne pt.: „Otwórz firmę z pomocą unijnych dotacji”.   Termin: 10.07.2019 r., w godzinach od 09:00 do 11.00 Miejsce spotkania:Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyśluul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyślsala szkoleniowa nr 11, budynek B. Cel spotkania:Celem spotkania będzie przedstawienie możliwości wsparcia w zakresie rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. Omówione zostaną dokumentacje konkursowe oraz kryteria wyboru operacji.   Przedstawione zostaną również pożyczkowe możliwości wsparcia.   Do kogo kierowane jest spotkanie: Spotkanie skierowane jest do osób chcących rozpocząć prowadzenie działalności. Uwaga!Informujemy, iż zgłoszenia do udziału w spotkaniu przyjmowane będą do dnia 08.07.2019 r. do godziny 12:00. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!   Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne (komputerowe bądź drukowanymi literami) wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go poprzez e-mail na adres: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl   Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa zostanie przesłane przez organizatora na wskazany przy rejestracji e-mail do dnia 08.07.2019 r. do godziny 15:00. Formularz zgłoszeniowy. Program szkolenia. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Informacje na temat spotkania dostępne są pod nr telefonu: 61 65 06 371, 61 65 06 372.  

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Parter – Pożyczkowy Punkt Obsługi Klienta
IX piętro – Sekretariat, przyjmowanie dokumentów

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN,