VIII nabór wniosków na Usługi Rozwojowe

Kolejny raz mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z subregionu poznańskiego mogą składać wnioski na dofinansowanie kosztów usług szkoleniowych i doradczych w ramach projektu „Usługi rozwojowe kluczem do sukcesu”.

Chcesz podnieść kompetencje swoje lub swoich pracowników? Potrzebujesz bezpłatnej diagnozy potrzeb szkoleniowych?

Złóż wniosek na dofinansowanie:
– usług rozwojowych (szkolenia i kursy dla pracowników)
– usługę diagnozy (analiza potrzeb przedsiębiorstwa).

I.    Usługi rozwojowe

Termin naboru: 1-8 grudnia 2017 r.

• Maksymalne kwoty dofinansowania :
3 000 zł/Pracownik oraz 50 000 zł/Firma

• Grupa docelowa: MŚP (z uwzględnieniem właścicieli i kadry zarządzającej), w tym przechodzących procesy adaptacyjne, modernizacyjne i restrukturyzacyjne oraz osoby pracujące w MŚP.
• Kryteria punktowane:
– przedsiębiorstwa działające w branżach SMART
– osoby w wieku 50+
– osoby z niskimi kwalifikacjami
– udział w usłudze, kończącej się zdobyciem kwalifikacji
– udział w usłudze po raz pierwszy
złożenie Formularza zgłoszeniowego na usługę Diagnozy potrzeb szkoleniowych.

Uwaga! Refundacji podlegają koszty uczestnictwa w usługach rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych oznaczonych jako współfinansowane z EFS.

Kwota alokacji: 1 000 000 zł.(I część 750 000 / II część 250 000)

UWAGA! Nabór będzie prowadzony na Usługi Rozwojowe których termin rozpoczęcia wypada nie wcześniej niż 20 dnia miesiąca,  następującego po złożeniu Formularza (nie dotyczy studiów podyplomowych).

II.    Diagnoza
• Termin naboru: 1-31 grudnia 2017 r.

• Kwota dofinansowania:
1 200 zł dla firmy

• Grupa docelowa: MŚP, w tym przechodzące procesy adaptacyjne, modernizacyjne i restrukturyzacyjne.

Kwota alokacji: 30 000 zł.


Jak wnioskować o wsparcie?

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy Generator wniosku – aplikację, która pomoże Państwu w sprawnym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Pobierz generator wniosku!

(Aktualna wersja generatora wniosku, za pomocą którego wypełnią Państwo Formularz zgłoszeniowy na usługę rozwojową zostanie zamieszczona najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem naboru.)

Formularz w wersji elektronicznej należy wysłać w terminie naboru na adres e-mail: wniosek.uslugirozwojowe@warp.org.pl


Informacje o projekcie USŁUGI ROZWOJOWE znajdziesz na stronie: warp.org.pl/dotacje/uslugi-rozwojowe


Skorzystaj z dofinansowania!

Zadaj pytanie:

Formularz kontaktowy - USŁUGI ROZWOJOWE
*Oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że: 1. Administratorem zebranych danych osobowych jest WARP Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Piekary 19. 2. Moje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia wsparcia i przekazywania informacji o Funduszach Europejskich, problematyce rozwoju regionalnego oraz szeroko pojętej przedsiębiorczości. 3. Wyrażam zgodę na na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.). 4. Moje dane nie będą udostępniane osobom trzecim i innym podmiotom. 5. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia. 6. Mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wielkopolska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - inspektor.odo@warp.org.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. jako usprawiedliwionego interesu administratora 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w kontakt 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 2 lat 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie danych może skutkować niemożliwością nawiązania kontaktu

 

 

Projekt jest realizowany w ramach Poddziałania 6.5 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 i finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

FirmaiTy – Nabór I – Ostateczna lista rankingowa osób zakwalifikowanych do etapu szkoleniowo-doradczego.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. zakończyła procedurę odwoławczą w ramach II etapu rekrutacji. W związku z powyższym została sporządzona Ostateczna lista rankingowa osób zakwalifikowanych do etapu szkoleniowo-doradczego. Informacja o wyniku weryfikacji zostanie przekazana wyłącznie na adresy mailowe oraz listownie do osób wcześniej zamieszczonych na wstępnej liście rankingowej. Zgodnie z § 3 ust. 10 Regulaminu rekrutacji „Ocena wynikająca z procedury odwoławczej jest oceną wiążącą i ostateczną, od której nie przysługują żadne środki odwoławcze”. Zgodnie z § 4 ust. 1 Regulaminu rekrutacji „Beneficjent w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia procedury rekrutacji, w tym procedury odwoławczej, zatwierdza ostateczną Listę osób zakwalifikowanych do udziału w etapie szkoleniowo – doradczym oraz Listę rezerwową. Na liście rezerwowej umieszczane są osoby, które z powodu braku miejsc nie kwalifikują się do udziału w projekcie i mają one pierwszeństwo, w przypadku rezygnacji którejkolwiek z osób znajdujących się na Liście osób zakwalifikowanych, do udziału w projekcie”. Na podstawie powyższych zapisów Regulaminu rekrutacji część z Państwa została zatem uwzględniona na liście rezerwowej osób zakwalifikowanych do etapu szkoleniowo-doradczego. Ostateczna lista rankingowa została zamieszczona na stronie internetowej Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. www.warp.org.pl oraz w siedzibie WARP Sp. z o.o., ul. Piekary 19, 81-823 Poznań, filii WARP Sp. z o.o. w Kaliszu, Plac Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz; oddziale WARP Sp. z o.o. w Pile, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła; oddziale WARP Sp. z o.o. w Nowym Tomyślu, ul. Poznańska 33, budynek C (pok. 15, 16), 64-300 Nowy Tomyśl. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 61 65 06 214, 61 65 06 218, 61 65 06 259, 61 65 06 260, 61 65 06 240 oraz mailowego pod adresem firmaity@warp.org.pl. Zespół Projektu FirmaiTy

COMPETE IN

COMPETE IN: „Konkurencyjne obszary poprzez internacjonalizację: konkurencyjność MŚP w zglobalizowanych regionach”   Wielkopolska wymienia się doświadczeniami dotyczącymi wspierania internacjonalizacji MŚP z europejskimi regionami.   Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego od kwietnia 2016 r. realizuje międzynarodowy projekt dotyczący wspierania konkurencyjności regionów poprzez internacjonalizację, skupiający się w szczególności na poprawie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w obliczu globalizacji gospodarki.   Projekt zakłada stworzenie katalogu dobrych praktyk, obejmującego sprawdzone rozwiązania w zakresie wspierania ekspansji zagranicznej MŚP, przyciągania inwestorów i nawiązywania międzynarodowych partnerstw gospodarczych. W procesie ich wyboru uczestniczą członkowie tzw. Lokalnej Grupy Interesariuszy (LGI), która w każdym regionie skupia instytucje posiadające długoletnie doświadczenie i wiedzę we wspieraniu internacjonalizacji regionalnej gospodarki.   5 czerwca 2018 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu odbył się warsztat transferowy dobrych praktyk XPANDE i SICOMEX partnerów projektu z regionu Walencja w Hiszpanii. W spotkaniu brali udział eksperci hiszpańscy z Instytutu Konkurencyjności i Przedsiębiorczości w Walencji (IVACE), Izby Handlowej w Walencji (Cámara Valencia) i Federacji Eksporterów (ARVET) oraz przedstawiciele niektórych organizacji skupionych w wielkopolskiej Lokalnej Grupie Interesariuszy, jak również pracownicy UMWW. Eksperci z Walencji szczegółowo przedstawili 2 programy wsparcia internacjonalizacji przedsiębiorstw realizowane na ich terenie: XPANDE i SICOMEX. Pierwszy z nich polega na szkoleniach i usługach doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw planujących rozpoczęcie działalności eksportowej. W ramach sesji konsultacyjnych z ekspertem powstaje strategia eksportu firmy, która następnie podlega wdrożeniu. Program SICOMEX oferuje grupie przedsiębiorstw z określonej branży możliwość wejścia na określony rynek za pośrednictwem lokalnego agenta eksportowego.   14 września br. został zorganizowany warsztat transferowy dobrej praktyki TRIIP z miasta Gävle w Szwecji. Uczestnicy warsztatu zgromadzeni w budynku Urzędu Marszałkowskiego, przedstawiciele interesariuszy projektu oraz pracownicy Urzędu, za pośrednictwem konferencji on-line połączyli się z ekspertami z klastra Future Position X w Gävle. Eksperci zaprezentowali bieżącą działalność instytucji oraz realizowane projekty. Specjalna sesja została poświęcona projektowi TRIIP, który polega na pomocy mikro-przedsiębiorcom w podejmowaniu międzynarodowej działalności. Firmy biorące udział w projekcie przechodzą przez fazę wstępną, kiedy wspólnie z ekspertem dokonują samooceny swojej „dojrzałości międzynarodowej” oraz właściwą fazę, podczas której pozyskują wiedzę merytoryczną i mogą wziąć udział w wyjazdach studyjnych.   Wiedza zdobyta podczas warsztatów transferowych ma posłużyć do przygotowania lokalnego planu działania, który ma opisywać w jaki sposób wybrane elementy dobrych praktyk partnerów projektu mogą zmienić politykę regionalną w zakresie wsparcia internacjonalizacji wielkopolskich MŚP. W dniach 20-21 września 2018r. odbyło się Spotkanie Partnerów projektu w Katowicach, na którym przedstawiciele organizacji partnerskich z Włoch, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Polski wymienili się doświadczeniami w przygotowywaniu swoich planów działania. Wszystkich 7 dokumentów ma zostać zaprezentowanych na Międzynarodowym Seminarium Wymiany (International Exchange Seminar), które planowane jest na luty/marzec przyszłego roku.   Od czerwca br. powstaje internetowa platforma wymiany (online exchange platform) projektu: http://competein.certhidea.it/ Platforma w swym założeniu ma zbierać wszelkie dane dotyczące internacjonalizacji na różnych poziomach regionów partnerskich i ma służyć wymianie informacji między partnerami i interesariuszami.     PLATFORMA LEARNINGOWA PROGRAMU INTERREG EUROPA   Wszyscy zainteresowani pozyskaniem dodatkowych informacji na temat polityk regionalnych mogą odwiedzić platformy Programu Interreg Europa: http://www.interregeurope.eu/policylearning/, prowadzone przez zespoły ekspertów i Wspólny Sekretariat programu (Lille, FR), w 4 grupach tematycznie odpowiadających priorytetom programu: Badania i innowacje, Konkurencyjność MŚP, Gospodarka niskoemisyjna, Środowisko i efektywne gospodarowanie zasobami. Oferują one bezpłatny ogólnoeuropejski zasób wiedzy na temat projektów, polityk, praktyk, wychodzący poza programy Europejskiej Współpracy Terytorialnej.   PARTNERZY PROJEKTU 1.       Miasto Reggio Emilia –  Partner Wiodący (Włochy); 2.       Instytut Konkurencyjności i Przedsiębiorczości w Walencji (Hiszpania); 3.       Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju (Polska); 4.      Województwo Wielkopolskie / Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (Polska); 5.       Leeds Beckett University (Wielka Brytania); 6.       Miasto Gӓvle (Szwecja); 7.       Agencja Rozwoju Gospodarczego Regionu Emilia-Romagna (Włochy).   COMPETE IN jest częścią  INTERREG EUROPA, programu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR), który ma na celu pomoc europejskim regionalnym i lokalnym władzom publicznym w rozwoju i wdrażaniu lepszej polityki na rzecz mieszkańców i społeczności, porzez dzielenie się pomysłami oraz  doświadczeniami.   Więcej informacji o projekcie i programie dostępne jest na stronie: www.interregeurope.eu/competein.    
24 października 2018

Spotkanie informacyjne dla PLANUJĄCYCH OTWARCIE WŁASNEGO BIZNESU.

Sprawdź czy istnieje wsparcie właśnie dla Ciebie!   Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne pt.: „Załóż własną firmę z Funduszy Europejskich”.   Termin: 24.10.2018 r. w godzinach od 09:00 do 11.00 Miejsce spotkania: Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl sala szkoleniowa nr 11, budynek B. Cel spotkania: W związku z zaplanowanymi naborami wniosków celem spotkania będzie przedstawienie możliwości wsparcia w zakresie rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej. Omówione zostaną dokumentacje konkursowe oraz kryteria wyboru operacji.   Przedstawione zostaną również pozadotacyjne możliwości wsparcia.   Do kogo kierowane jest spotkanie: Spotkanie skierowane jest do osób chcących rozpocząć prowadzenie działalności. Uwaga! Informujemy, iż zgłoszenia do udziału w spotkaniu przyjmowane będą do dnia 22.10.2018 r. do godziny 12:00. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!   Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne (komputerowe bądź drukowanymi literami) wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go poprzez e-mail na adres: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl   Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa zostanie przesłane przez organizatora na wskazany przy rejestracji e-mail do dnia 22.10.2018 r. do godziny 15:00. Formularz zgłoszeniowy. Program spotkania. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Informacje na temat spotkania dostępne są pod nr telefonu: 61 65 06 371, 61 65 06 372.  

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Parter – Pożyczkowy Punkt Obsługi Klienta
IX piętro – Sekretariat, przyjmowanie dokumentów

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 10.951.000,- PLN, Kapitał wpłacony: 10.951.000,- PLN