Wykorzystaj twórczy potencjał pracowników z Akademią Menadżera Innowacji

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. Oferujemy pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku.


Oferta AMI, którą Państwu prezentujemy składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą.

Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.:

  1. Kultura innowacyjności
  2. Zrozumienie biznesu
  3. Strategia
  4. Struktura organizacyjna
  5. Potencjał i zasoby
  6. Procesy

Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami.

Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk:

1)       Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY);

2)       Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus);

3)       Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw).

AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50% w przypadku przedsiębiorstw dużych.

Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych. 

Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji

Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br.

Formularz rekrutacyjny jest bardzo prosty.



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

FirmaiTy – Nabór I – Ostateczna lista rankingowa osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji – rozmowy z doradcą zawodowym.

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. zakończyła procedurę odwoławczą w  ramach I etapu rekrutacji. W związku z powyższym została sporządzona Ostateczna lista rankingowa osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji - rozmowy z doradcą zawodowym. Zgodnie z § 3 ust. 10 Regulaminu rekrutacji „Ocena wynikająca z procedury odwoławczej jest oceną wiążącą i ostateczną, od której nie przysługują żadne środki odwoławcze”. Jednocześnie WARP Sp. z o.o. informuje, że na rozmowę z doradcą zostało skierowanych w sumie 113 osób. Przypominamy, że spośród ww. osób po doliczeniu punktów otrzymanych na podstawie rozmowy z doradcą zawodowym oraz punktów dodatkowych za kryteria dodatkowe (tj. kobieta, osoba w wieku 50+, osoba o niskich kwalifikacjach, osoba otwierająca działalność w branżach SMART, osoba otwierająca działalność w branży OZE, osoba zatrudniająca dodatkowego pracownika), wybranych zostanie 75 osób, które zostaną skierowane do etapu szkoleniowego. Szkolenia zostały zaplanowane w okresie od 8 maja 2019 do 14 czerwca 2019 w podziale na 5 grup szkoleniowych. Informacja o zakwalifikowaniu się do etapu szkoleniowego, a tym samym uwzględnienie w konkretnej grupie szkoleniowej, będzie dostępna do końca kwietnia 2019r. W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem tel. 61 65 06 214, 61 65 06 218, 61 65 06 285, 61 65 06 259, 61 65 06 260, 61 65 06 240 oraz mailowego pod adresem firmaity@warp.org.pl. Zespół Projektu FirmaiTy
03 kwietnia 2019

Realizuj i rozliczaj projekty z Funduszy Europejskich.

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu zaprasza na bezpłatne spotkanie informacyjne pt.: „Realizacja oraz rozliczanie projektów z zakresu Funduszy Europejskich”. Kiedy?03.04.2019 r. w godzinach od 09:00 do 11.00 Gdzie? Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl sala szkoleniowa nr 11, budynek B. Cel spotkania: Celem spotkania jest przybliżenie beneficjentom procedur wyboru projektów konkursowych w ramach WRPO 2014+,zasad wypełniania wniosku o dofinansowanie, rodzajów kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych w projektach,  jak prawidłowo rozliczyć wniosek o dofinansowanie. Dla kogo? - beneficjenci Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego orz zainteresowani powyższą tematyką Uwaga! Informujemy, iż zgłoszenia do udziału w spotkaniu przyjmowane będą do dnia 29.03.2019 r. do godziny 12:00. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń! Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne (komputerowe bądź drukowanymi literami) wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go poprzez e-mail na adres: infoUE-nowytomysl@warp.org.pl Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa zostanie przesłane przez organizatora na wskazany przy rejestracji e-mail do dnia 29.03.2019 r. do godziny 15:00. Formularz zgłoszeniowy. Program szkolenia. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania. Dodatkowe informacje na temat spotkania udzielane są pod nr telefonu: 61 65 06 371, 61 65 06 37
25 kwietnia 2019

Chcesz założyć własną działalność? Chcesz skorzystać z Funduszy, ale nie wiesz jak zacząć?

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile zaprasza na bezpłatne szkolenie pt.: „Własna firma – przygotowanie wniosku i biznes planu”. Termin: 25.04.2019 r. w godzinach od 09:00-14:00 Miejsce szkolenia: Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła sala szkoleniowa Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przybliżenie informacji o zakładaniu działalności gospodarczej, formach prowadzenia działalności. Podczas szkolenia będzie również przeprowadzona część warsztatowa tj. omówienie i przygotowanie wniosku o dofinansowanie. Do kogo kierowane jest szkolenie: Szkolenie skierowane jest do każdego, kto chciałby dowiedzieć się lub pogłębić swoją wiedzę w zakresie zakładania własnej działalności. Uwaga! Informujemy, iż zgłoszenia do udziału w szkoleniu przyjmowane będą do dnia 23.04.2019 r. do godziny 12:00. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń! Osoby zainteresowane uczestnictwem proszone są o czytelne (komputerowe bądź drukowanymi literami) wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego i odesłanie go poprzez e-mail na adres: infoUE-pila@warp.org.pl Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa zostanie przesłane przez organizatora na wskazany przy rejestracji e-mail do dnia 23.04.2019 r. do godziny 15:00. Formularz zgłoszeniowy. Program szkolenia. W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Informacje na temat spotkania dostępne są pod nr telefonu: 61 65 06 233, 61 65 06 235.

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Parter – Pożyczkowy Punkt Obsługi Klienta
IX piętro – Sekretariat, przyjmowanie dokumentów

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN,

test