Austriacka Misja Gospodarcza, 24 III 2011, Warszawa

W dniu 24 marca 2011r. w Warszawie odbędzie się  Austriacka Misja Gospodarcza, w ramach której będzie  możliwość odbycia indywidualnych rozmów z przedstawicielami firm austriackich. Miejscem spotkania jest siedziba Krajowej Izby Gospodarczej (ul. Trębacka 4, Warszawa, parter, sala 30 i 31).

Więcej informacji:

Austriacka Misja Gospodarcza informacje – pobierz

Formularz zgłoszenia udziału – pobierz

 

Formularz należy przesłać do dnia 16.03.2003 z zaznaczeniem firm austriackich, z którymi Państwo chcieliby się spotkać.

 

Po przesłaniu do Biura Ambasady wypełnionej karty zgłoszeniowej otrzymacie Państwo pisemną informację o dokładnej godzinie i miejscu spotkania.

Udział w Misji jest bezpłatny. Firmy austriackie będą miały do dyspozycji tłumacza.

Serdecznie zapraszamy.

 

 

 



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

23 czerwca 2022

Konferencja biznesowa na temat rynku czeskiego – „Doing Business in Czechia” .

Masz kontrahentów w Czechach, a może chciałbyś ich pozyskać? Nie masz doświadczenia w eksporcie, a może chciałbyś zwiększyć obroty zagranicznej wymiany handlowej? Masz plan na sprzedaż towarów lub usług na czeskim rynku, ale potrzebujesz wsparcia doradczego i finansowania? Eksperci udzielą pomocy i wyjaśnią, jak robić biznes w Czechach i dlaczego to dobry kierunek na ekspansję zagraniczną. Zapraszamy na konferencję na – „Doing Business in Czechia” już 23 czerwca od godziny 12:00 w Sali Posiedzeń 2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. ZNAMIENICI GOŚCIE, A WŚRÓD NICH: Instytucje wspierające relacje gospodarcze: Jego Ekscelencja Pan Jakub Dürr – Ambasador Republiki Czeskiej w Polsce Pan Daniel Piekarski – II Sekretarz w Ambasadzie RP w Pradze Pani Renata Mataczyńska – Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu Pan Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Biuro zapewnia wsparcie w międzynarodowych relacjach handlowych Praktycy biznesu: Reprezentacja Allegro, które właśnie wchodzi na rynek czeski: Pani Marta Mikliszańska – Head of Public Affairs & SustainabilityPani Dominika Kucińska – Education and Merchant Development PartnerPan Tomasz Banasiak – Public Affairs Expert Pan Piotr Mielcarek – Prezes Arfido Spółka z o.o.Firma wspiera swoim wyposażeniem czeskie biblioteki, realizując zamówienia publiczne Pan Rafał Gawarecki – Ekspert PKO Bank PolskiEkspert brał udział w tworzeniu czeskiego oddziału banku Pan Michał Staręga – CEO CzechLogisticFirma obsługuje polskich e-sprzedawców na rynku czeskim Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://bit.ly/rejestracja_Czechy. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp wolny. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju – spółka Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Patronat honorowy objęła Ambasada Republiki Czeskiej w Warszawie. Dlaczego Czechy? Czechy są drugim, po Niemczech, partnerem eksportowym Polski. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wartość sprzedaży towarów z Polski do Czech sięgnęła ponad 13 mld zł, czyli prawie o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartości wciąż rosną też za sprawą jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Według Eurostatu Czechy przeżywają największy boom zakupów online spośród wszystkich krajów UE. Dodatkowo około 50% słowackiego e-commerce to zakupy w czeskich sklepach internetowych, co otwiera przed naszymi przedsiębiorcami pole do zwiększonej ekspansji. AGENDA

Rozwój zawodowy pracowników oraz sprawne rozwiązywanie sporów gospodarczych –relacja ze spotkania.

31 maja br. w Wielkopolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej w Poznaniu, odbyło się spotkanie biznesowe dotyczące rozwoju zawodowego pracowników. Wydarzenie otworzyli Wojciech Kruk, prezydent WIPH oraz Krzysztof Urbaniak, Prezes Zarządu Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Chcę podziękować za bardzo dobrą współpracę z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową na rzecz przedsiębiorców z naszego województwa.- w swojej wypowiedzi, Prezes WARP podkreślił także ponad 18-letnie doświadczenie spółki we wsparciu sektora MŚP. Podczas spotkania dowiedzieliśmy się w jaki sposób pozyskać dofinansowanie do szkoleń i kursów. Jednym z prelegentów była Anna Nadstawska, kierownik zespołu Usług Rozwojowych WARP, która przedstawiła możliwości płynące z dofinansowania do szkoleń zarówno dla pracodawców jak i pracowników. Głównym celem projektu "Usługi rozwojowe szansą na sukces"  jest podniesienie kompetencji i kwalifikacji przedsiębiorców z Poznania, z sektora MŚP oraz ich pracowników, w szczególności w branżach strategicznych dla regionu tzw. smart specialisation,  osób w wieku 50 lat więcej oraz o niskich kwalifikacjach. – podkreśliła Anna Nadstawska. Poznaliśmy szczegóły dotyczące naboru do projektu oraz zasady funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych. Mieliśmy także okazję posłuchać niezwykle ciekawego case study Wiceprezydenta WIPH, Tomasza Działyńskiego dzielącego się spostrzeżeniami związanymi z niwelowaniem sporów gospodarczych poprzez arbitraż. Ogrom wiedzy oraz możliwość zadawania pytań sprawiły, że uczestnicy spotkania otrzymali niezbędną wiedzę, która ma szansę przyczynić się do rozwoju kolejnych firm i pracowników z Wielkopolski.  

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Sekretariat; Punkt Obsługi Klienta; Biuro Podawcze Projektów – Parter

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN