InQbator – Letnia Szkoła Przedsiębiorczości

Wakacje to najlepszy czas na dopracowanie pomysłu na własny biznes! Jak to zrobić? Wystarczy wesprzeć się wiedzą specjalistów i umiejętnościami praktyków, którzy – z piętnastką szczęśliwców z całej Polski – wyjadą wspólnie na V edycję Letniej Szkoły Przedsiębiorczości.

InQbator Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM po raz piąty zaprasza na Letnią Szkołę Przedsiębiorczości. Autorzy najciekawszych pomysłów na własną działalność – studenci, absolwenci (do 8 lat od ukończenia studiów) i pracownicy naukowi z całego kraju – którzy myślą o założeniu własnej firmy, ale – jak dotąd – nie prowadzą działalności gospodarczej, mają szansę spędzić z InQbatorem przedsiębiorcze wakacje w pięknym zakątku Wielkopolski.

Podczas tygodniowego wyjazdu piętnastu uczestników – podzielonych na grupy – bierze udział w szkoleniach m.in. z zakresu pisania biznesplanu, formalno-prawnych aspektów zakładania własnej działalności gospodarczej, niskokosztowego marketingu oraz w warsztatach księgowo-podatkowych. Wszystko po to, by wieczorami móc sprawdzić nowo zdobyte umiejętności w prowadzonym zespołowo, wirtualnym przedsiębiorstwie. Zwycięska grupa otrzymuje tytuł Lidera Biznesu. Dodatkowo, każdy z uczestników ma okazję skonsultować swój własny pomysł na biznes ze specjalistami.

Tegoroczna edycja Letniej Szkoły Przedsiębiorczości potrwa od 11 do 17 lipca w malowniczym Ciążeniu nad Wartą.

Dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach przedsięwzięcia Ministra „Kreator innowacyjności. Wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej”, koszt wyjazdu to jedyne 300 zł. Uczestnicy mają zapewnione wyżywienie, nocleg, szkolenia z najlepszymi specjalistami, materiały szkoleniowe oraz przejazd z Poznania do Ciążenia i z powrotem.

Co zrobić aby wziąć udział w V edycji Letniej Szkole Przedsiębiorczości? Wystarczy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.inqbator.pl, wypełnić go i odesłać drogą mailową (inqbator@ppnt.poznan.pl). Na tej podstawie zespół InQbatora wytypuje 15 uczestników. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 19 czerwca! Szczegóły na stronie www.inqbator.pl
 



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

23 czerwca 2022

Konferencja biznesowa na temat rynku czeskiego – „Doing Business in Czechia” .

Masz kontrahentów w Czechach, a może chciałbyś ich pozyskać? Nie masz doświadczenia w eksporcie, a może chciałbyś zwiększyć obroty zagranicznej wymiany handlowej? Masz plan na sprzedaż towarów lub usług na czeskim rynku, ale potrzebujesz wsparcia doradczego i finansowania? Eksperci udzielą pomocy i wyjaśnią, jak robić biznes w Czechach i dlaczego to dobry kierunek na ekspansję zagraniczną. Zapraszamy na konferencję na – „Doing Business in Czechia” już 23 czerwca od godziny 12:00 w Sali Posiedzeń 2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. ZNAMIENICI GOŚCIE, A WŚRÓD NICH: Instytucje wspierające relacje gospodarcze: Jego Ekscelencja Pan Jakub Dürr – Ambasador Republiki Czeskiej w Polsce Pan Daniel Piekarski – II Sekretarz w Ambasadzie RP w Pradze Pani Renata Mataczyńska – Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu Pan Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Biuro zapewnia wsparcie w międzynarodowych relacjach handlowych Praktycy biznesu: Reprezentacja Allegro, które właśnie wchodzi na rynek czeski: Pani Marta Mikliszańska – Head of Public Affairs & SustainabilityPani Dominika Kucińska – Education and Merchant Development PartnerPan Tomasz Banasiak – Public Affairs Expert Pan Piotr Mielcarek – Prezes Arfido Spółka z o.o.Firma wspiera swoim wyposażeniem czeskie biblioteki, realizując zamówienia publiczne Pan Rafał Gawarecki – Ekspert PKO Bank PolskiEkspert brał udział w tworzeniu czeskiego oddziału banku Pan Michał Staręga – CEO CzechLogisticFirma obsługuje polskich e-sprzedawców na rynku czeskim Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://bit.ly/rejestracja_Czechy. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp wolny. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju – spółka Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Patronat honorowy objęła Ambasada Republiki Czeskiej w Warszawie. Dlaczego Czechy? Czechy są drugim, po Niemczech, partnerem eksportowym Polski. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wartość sprzedaży towarów z Polski do Czech sięgnęła ponad 13 mld zł, czyli prawie o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartości wciąż rosną też za sprawą jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Według Eurostatu Czechy przeżywają największy boom zakupów online spośród wszystkich krajów UE. Dodatkowo około 50% słowackiego e-commerce to zakupy w czeskich sklepach internetowych, co otwiera przed naszymi przedsiębiorcami pole do zwiększonej ekspansji. AGENDA
04 czerwca 2022

Stoisko PIFE na Chodzieskich Targach Gospodarczych.

4 czerwca br., już po raz 25. odbędą się Chodzieskie Targi Gospodarcze. To najdłużej trwająca impreza o charakterze promocyjnym, której organizatorem jest Chodzieski Klub Gospodarczy. Podczas wydarzenia będzie można zasięgnąć informacji na temat funduszy unijnych dzięki stoisku PIFE.   Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich za pośrednictwem WARP Sp. z o.o, od wielu lat szerzy wiedzę dotyczącą wsparcia finansowego z funduszy unijnych. Tym razem będzie uczestniczył w Chodzieskich Targach Gospodarczych, które w tym roku świętują swoje 25-lecie. Impreza odbędzie się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji nad Jeziorem Miejskim przy ul. Staszica 12 w Chodzieży. Wydarzenie ma charakter targowo-piknikowy, podczas wydarzenia zaplanowano prócz wystawy i promowania ofert i usług wystawców, moc zabawy i atrakcji dla dzieci, rodzin. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu. Program targów: PLAC GŁÓWNY: 10.00 -otwarcie terenów targowych 10.00 -Próba Madame Affair 10.45 -Pokaz taneczny – Studio Tańca CHDK (przed sceną) 11.00 -Oficjalne Otwarcie 25. Chodzieskich Targów Gospodarczych 11.15 -Koncert Jan Boys CHDK 12.00 – I losowanie naród – Loteria Targowa 12.15 – Studio Piosenki CHDK HiT – bajkowe przeboje 13.00 – II losowanie nagród – Loteria Targowa 13.15 – koncert Madame Affair 14.00 – III losowanie – Loteria Targowa 14.15 – pokaz tańca Elite Dance Complex (przed sceną) 15.00 – IV losowanie – Loteria Targowa 15.15 – wręczenie pucharów Turnieju Firm 15.25 – pokaz mody Paradise Femmes (przed sceną) 16.00- V losowanie – Loteria Targowa 16.15 – Studio Piosenki MDK Chodzież 17.00 – VI losowanie – Loteria Targowa i zakończenie targów 17.20 – Festiwal kolorów 18.30-22.30 Piana Party i disco Dj Tomiigraj!  PLAC BOCZNY: 11.30 – 13 .00 – I pokaz wrestlingu 13.00 – 14.30 – Turniej Firm 14.30 – 16.00  – II pokaz wrestlingu
22 czerwca 2022

Webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”.

Informujemy, że webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców” zostało odwołane z przyczyn niezależnych od organizatora. Prowadzisz działalność? Jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy w oparciu o rozwiązania skierowane do osób ze szczególnymi potrzebami? Potrzebujesz praktycznego wsparcia? Dołącz do bezpłatnego webinarium! Celem webinarium będzie przedstawienie informacji o programie Dostępności. Spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy wytwarzają produkty lub oferują usługi i chcą, aby mogły z nich korzystać osoby ze szczególnymi potrzebami na równi z pozostałymi użytkownikami (technologie kompensacyjne i asystujące) lub też chcieliby wiedzieć jak projektować produkty, środowiska, programy lub usługi w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, bez potrzeby adaptacji (uniwersalne projektowanie) bądź są zainteresowani wprowadzeniem tych produktów i usług na rynek (komercjalizacja). Podczas webinarium dla przyszłych i początkujących przedsiębiorców, zostaną omówione kwestie związane z finansowaniem możliwości uczenia się od doświadczonych ludzi biznesu, prowadzących firmy w innych państwach. Grupa docelowa webinarium to: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile zaprasza na webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”. Webinarium odbędzie się w środę, 22 czerwca 2022 r. w godzinach od 11:00 do 12:00 na platformie online Zoom. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 20.06.2022 do godziny 12:00. Formularz znajduje się poniżej informacji o webinarium. W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online. Link zostanie przesłany po zakończeniu zapisów na webinarium.   Organizator: Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.Grunwaldzka 2, 64-920 Piłatel. 61 65 06 233, 61 65 06 235e-mail: infoUE-pila@warp.org.pl   Załączniki:Program spotkania W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Sekretariat; Punkt Obsługi Klienta; Biuro Podawcze Projektów – Parter

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN