WARP Sp. z o.o.
ul. Piekary 19
61-823 Poznań
tel. +48 61 656 35 00
e-mail: info@warp.org.pl
Wakacje to najlepszy czas na dopracowanie pomysłu na własny biznes! Jak to zrobić? Wystarczy wesprzeć się wiedzą specjalistów i umiejętnościami praktyków, którzy – z piętnastką szczęśliwców z całej Polski – wyjadą wspólnie na V edycję Letniej Szkoły Przedsiębiorczości.
InQbator Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM po raz piąty zaprasza na Letnią Szkołę Przedsiębiorczości. Autorzy najciekawszych pomysłów na własną działalność – studenci, absolwenci (do 8 lat od ukończenia studiów) i pracownicy naukowi z całego kraju – którzy myślą o założeniu własnej firmy, ale – jak dotąd – nie prowadzą działalności gospodarczej, mają szansę spędzić z InQbatorem przedsiębiorcze wakacje w pięknym zakątku Wielkopolski.
Podczas tygodniowego wyjazdu piętnastu uczestników – podzielonych na grupy – bierze udział w szkoleniach m.in. z zakresu pisania biznesplanu, formalno-prawnych aspektów zakładania własnej działalności gospodarczej, niskokosztowego marketingu oraz w warsztatach księgowo-podatkowych. Wszystko po to, by wieczorami móc sprawdzić nowo zdobyte umiejętności w prowadzonym zespołowo, wirtualnym przedsiębiorstwie. Zwycięska grupa otrzymuje tytuł Lidera Biznesu. Dodatkowo, każdy z uczestników ma okazję skonsultować swój własny pomysł na biznes ze specjalistami.
Tegoroczna edycja Letniej Szkoły Przedsiębiorczości potrwa od 11 do 17 lipca w malowniczym Ciążeniu nad Wartą.
Dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach przedsięwzięcia Ministra „Kreator innowacyjności. Wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej”, koszt wyjazdu to jedyne 300 zł. Uczestnicy mają zapewnione wyżywienie, nocleg, szkolenia z najlepszymi specjalistami, materiały szkoleniowe oraz przejazd z Poznania do Ciążenia i z powrotem.
Co zrobić aby wziąć udział w V edycji Letniej Szkole Przedsiębiorczości? Wystarczy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.inqbator.pl, wypełnić go i odesłać drogą mailową (inqbator@ppnt.poznan.pl). Na tej podstawie zespół InQbatora wytypuje 15 uczestników. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 19 czerwca! Szczegóły na stronie www.inqbator.pl
Konferencja biznesowa na temat rynku czeskiego – „Doing Business in Czechia” .
Masz kontrahentów w Czechach, a może chciałbyś ich pozyskać? Nie masz doświadczenia w eksporcie, a może chciałbyś zwiększyć obroty zagranicznej wymiany handlowej? Masz plan na sprzedaż towarów lub usług na czeskim rynku, ale potrzebujesz wsparcia doradczego i finansowania? Eksperci udzielą pomocy i wyjaśnią, jak robić biznes w Czechach i dlaczego to dobry kierunek na ekspansję zagraniczną. Zapraszamy na konferencję na – „Doing Business in Czechia” już 23 czerwca od godziny 12:00 w Sali Posiedzeń 2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. ZNAMIENICI GOŚCIE, A WŚRÓD NICH: Instytucje wspierające relacje gospodarcze: Jego Ekscelencja Pan Jakub Dürr – Ambasador Republiki Czeskiej w Polsce Pan Daniel Piekarski – II Sekretarz w Ambasadzie RP w Pradze Pani Renata Mataczyńska – Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu Pan Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Biuro zapewnia wsparcie w międzynarodowych relacjach handlowych Praktycy biznesu: Reprezentacja Allegro, które właśnie wchodzi na rynek czeski: Pani Marta Mikliszańska – Head of Public Affairs & SustainabilityPani Dominika Kucińska – Education and Merchant Development PartnerPan Tomasz Banasiak – Public Affairs Expert Pan Piotr Mielcarek – Prezes Arfido Spółka z o.o.Firma wspiera swoim wyposażeniem czeskie biblioteki, realizując zamówienia publiczne Pan Rafał Gawarecki – Ekspert PKO Bank PolskiEkspert brał udział w tworzeniu czeskiego oddziału banku Pan Michał Staręga – CEO CzechLogisticFirma obsługuje polskich e-sprzedawców na rynku czeskim Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://bit.ly/rejestracja_Czechy. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp wolny. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju – spółka Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Patronat honorowy objęła Ambasada Republiki Czeskiej w Warszawie. Dlaczego Czechy? Czechy są drugim, po Niemczech, partnerem eksportowym Polski. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wartość sprzedaży towarów z Polski do Czech sięgnęła ponad 13 mld zł, czyli prawie o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartości wciąż rosną też za sprawą jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Według Eurostatu Czechy przeżywają największy boom zakupów online spośród wszystkich krajów UE. Dodatkowo około 50% słowackiego e-commerce to zakupy w czeskich sklepach internetowych, co otwiera przed naszymi przedsiębiorcami pole do zwiększonej ekspansji. AGENDAStoisko PIFE na Chodzieskich Targach Gospodarczych.
4 czerwca br., już po raz 25. odbędą się Chodzieskie Targi Gospodarcze. To najdłużej trwająca impreza o charakterze promocyjnym, której organizatorem jest Chodzieski Klub Gospodarczy. Podczas wydarzenia będzie można zasięgnąć informacji na temat funduszy unijnych dzięki stoisku PIFE. Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich za pośrednictwem WARP Sp. z o.o, od wielu lat szerzy wiedzę dotyczącą wsparcia finansowego z funduszy unijnych. Tym razem będzie uczestniczył w Chodzieskich Targach Gospodarczych, które w tym roku świętują swoje 25-lecie. Impreza odbędzie się na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji nad Jeziorem Miejskim przy ul. Staszica 12 w Chodzieży. Wydarzenie ma charakter targowo-piknikowy, podczas wydarzenia zaplanowano prócz wystawy i promowania ofert i usług wystawców, moc zabawy i atrakcji dla dzieci, rodzin. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu. Program targów: PLAC GŁÓWNY: 10.00 -otwarcie terenów targowych 10.00 -Próba Madame Affair 10.45 -Pokaz taneczny – Studio Tańca CHDK (przed sceną) 11.00 -Oficjalne Otwarcie 25. Chodzieskich Targów Gospodarczych 11.15 -Koncert Jan Boys CHDK 12.00 – I losowanie naród – Loteria Targowa 12.15 – Studio Piosenki CHDK HiT – bajkowe przeboje 13.00 – II losowanie nagród – Loteria Targowa 13.15 – koncert Madame Affair 14.00 – III losowanie – Loteria Targowa 14.15 – pokaz tańca Elite Dance Complex (przed sceną) 15.00 – IV losowanie – Loteria Targowa 15.15 – wręczenie pucharów Turnieju Firm 15.25 – pokaz mody Paradise Femmes (przed sceną) 16.00- V losowanie – Loteria Targowa 16.15 – Studio Piosenki MDK Chodzież 17.00 – VI losowanie – Loteria Targowa i zakończenie targów 17.20 – Festiwal kolorów 18.30-22.30 Piana Party i disco Dj Tomiigraj! PLAC BOCZNY: 11.30 – 13 .00 – I pokaz wrestlingu 13.00 – 14.30 – Turniej Firm 14.30 – 16.00 – II pokaz wrestlinguWebinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”.
Informujemy, że webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców” zostało odwołane z przyczyn niezależnych od organizatora. Prowadzisz działalność? Jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy w oparciu o rozwiązania skierowane do osób ze szczególnymi potrzebami? Potrzebujesz praktycznego wsparcia? Dołącz do bezpłatnego webinarium! Celem webinarium będzie przedstawienie informacji o programie Dostępności. Spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy wytwarzają produkty lub oferują usługi i chcą, aby mogły z nich korzystać osoby ze szczególnymi potrzebami na równi z pozostałymi użytkownikami (technologie kompensacyjne i asystujące) lub też chcieliby wiedzieć jak projektować produkty, środowiska, programy lub usługi w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, bez potrzeby adaptacji (uniwersalne projektowanie) bądź są zainteresowani wprowadzeniem tych produktów i usług na rynek (komercjalizacja). Podczas webinarium dla przyszłych i początkujących przedsiębiorców, zostaną omówione kwestie związane z finansowaniem możliwości uczenia się od doświadczonych ludzi biznesu, prowadzących firmy w innych państwach. Grupa docelowa webinarium to: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile zaprasza na webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”. Webinarium odbędzie się w środę, 22 czerwca 2022 r. w godzinach od 11:00 do 12:00 na platformie online Zoom. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 20.06.2022 do godziny 12:00. Formularz znajduje się poniżej informacji o webinarium. W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online. Link zostanie przesłany po zakończeniu zapisów na webinarium. Organizator: Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.Grunwaldzka 2, 64-920 Piłatel. 61 65 06 233, 61 65 06 235e-mail: infoUE-pila@warp.org.pl Załączniki:Program spotkania W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.