Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna Green Ventures 2011

Izba Przemysłowo – Handlowa w Poczdamie, Federalne Ministerstwo ds. Transportu, Budownictwa i Rozwoju i firma Komfort International (dawniej Komfort Consulting) jako partner imprezy w Polsce przygotowują obecnie 14 edycję Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej Green Ventures 2011 która odbędzie się w Poczdamie w dniach 15 -17 czerwca 2011 roku.

Giełda kooperacyjna „Green Ventures” odbywa się corocznie od 1998 roku i zalicza się do największych tego typu imprez na terenie Niemiec. Jest to obecnie jest największa platforma nawiązywania kontaktów w zakresie produkcji, wymiany informacji, nawiązywania kontaktów handlowych pomiędzy firmami zajmującymi się ochroną środowiska oraz branży energetycznej ze szczególnym ukierunkowaniem na energie odnawialne. Koncepcja Giełdy Kooperacyjnej Green Ventures związana  z organizacją  spotkań biznesowych pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi w danej branży zapewnia uczestnikom najbardziej efektywne wykorzystanie możliwości nawiązania nowych kontaktów handlowych i kooperacyjnych z zagranicznymi partnerami oraz pozyskanie nowych zleceń, klientów, dostawców a także transfer  wiedzy.

Tegoroczna giełda poświęcona jest następującym zagadnieniom:

WODA, POWIETRZE, GLEBA – Oczyszczanie wody i ścieków, dystrybucja, planowanie i użytkowanie wody, ochrona powietrza i ziemi, ewidencja geodezyjna, rekultywacja, poszukiwanie zasobów naturalnych

ENERGIA I BUDOWNICTWO – Planowanie, pozyskiwanie, dystrybucja energii, energia odnawialna, produkcja energii cieplnej i jej oszczędzanie, techniki izolacyjne, budownictwo ekologiczne i innowacyjne, planowanie architektoniczne, modernizacja i restauracja budynków, recycling budowlany

RECYCLING I SUROWCE WTÓRNE – Gospodarka odpadami, wykorzystanie surowców wtórnych

Na tegorocznym ‘Green Ventures 2010’ już zapowiedziały swój udział firmy, instytucje oraz organizacje z USA Szwecji, Turcji, Danii, Finlandii, WNP i Rosji, Wielkiej Brytanii, Włoch, Czech, Węgier, Tunezji,  Niemiec, Polski a także wielu innych krajów. Od 1999 roku w imprezie rok rocznie bierze udział ok. 250 – 300 firm z ok. 40 krajów. W ubiegłych latach w imprezie tej wzięło udział ponad 3.700 firm z 91 krajów, reprezentujących wszystkie kontynenty.

Impreza obejmuje – oprócz bezpośrednich rozmów pomiędzy firmami – również zwiedzanie innowacyjnych firm działających w dziedzinie energetyki odnawialnej i ochronie środowiska w regionie Berlina.   

ZGŁOSZENIA PROSIMY PRZESYŁAĆ DO 30 KWIETNA 2011, ZE WZGLĘDU NA TERMIN PRZYGOTOWANIA KATALOGU, GDZIE WASZA FIRMA BĘDZIE PREZENTOWANA I PRZEDSTAWIONA JAKO PARTNER DO SPOTKAŃ. Firmy które zgłoszą się po tym terminie, będą uwzględnione tylko w katalogu on-line

Więcej informacji na temat imprezy, oraz formularz do zgłoszenia on-line i w formie faksowej zawarte jest w załączonym materiale i na stronie:

www.green-ventures.com

Lub bezpośrednio u partnera programu Green Ventures w Polsce:

KOMFORT INTERNATIONAL

E-mail:     biuro@komfort-international.com

Website:   www.komfort-international.com

Dokumenty do pobrania:

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY – pobierz

ZAPROSZENIE – pobierz

PROGRAM IMPREZY – pobierz

 


 

 

 

 



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

23 czerwca 2022

Konferencja biznesowa na temat rynku czeskiego – „Doing Business in Czechia” .

Masz kontrahentów w Czechach, a może chciałbyś ich pozyskać? Nie masz doświadczenia w eksporcie, a może chciałbyś zwiększyć obroty zagranicznej wymiany handlowej? Masz plan na sprzedaż towarów lub usług na czeskim rynku, ale potrzebujesz wsparcia doradczego i finansowania? Eksperci udzielą pomocy i wyjaśnią, jak robić biznes w Czechach i dlaczego to dobry kierunek na ekspansję zagraniczną. Zapraszamy na konferencję na – „Doing Business in Czechia” już 23 czerwca od godziny 12:00 w Sali Posiedzeń 2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. ZNAMIENICI GOŚCIE, A WŚRÓD NICH: Instytucje wspierające relacje gospodarcze: Jego Ekscelencja Pan Jakub Dürr – Ambasador Republiki Czeskiej w Polsce Pan Daniel Piekarski – II Sekretarz w Ambasadzie RP w Pradze Pani Renata Mataczyńska – Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu Pan Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Biuro zapewnia wsparcie w międzynarodowych relacjach handlowych Praktycy biznesu: Reprezentacja Allegro, które właśnie wchodzi na rynek czeski: Pani Marta Mikliszańska – Head of Public Affairs & SustainabilityPani Dominika Kucińska – Education and Merchant Development PartnerPan Tomasz Banasiak – Public Affairs Expert Pan Piotr Mielcarek – Prezes Arfido Spółka z o.o.Firma wspiera swoim wyposażeniem czeskie biblioteki, realizując zamówienia publiczne Pan Rafał Gawarecki – Ekspert PKO Bank PolskiEkspert brał udział w tworzeniu czeskiego oddziału banku Pan Michał Staręga – CEO CzechLogisticFirma obsługuje polskich e-sprzedawców na rynku czeskim Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://bit.ly/rejestracja_Czechy. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp wolny. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju – spółka Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Patronat honorowy objęła Ambasada Republiki Czeskiej w Warszawie. Dlaczego Czechy? Czechy są drugim, po Niemczech, partnerem eksportowym Polski. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wartość sprzedaży towarów z Polski do Czech sięgnęła ponad 13 mld zł, czyli prawie o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartości wciąż rosną też za sprawą jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Według Eurostatu Czechy przeżywają największy boom zakupów online spośród wszystkich krajów UE. Dodatkowo około 50% słowackiego e-commerce to zakupy w czeskich sklepach internetowych, co otwiera przed naszymi przedsiębiorcami pole do zwiększonej ekspansji. AGENDA

Rozwój zawodowy pracowników oraz sprawne rozwiązywanie sporów gospodarczych –relacja ze spotkania.

31 maja br. w Wielkopolskiej Izbie Przemysłowo-Handlowej w Poznaniu, odbyło się spotkanie biznesowe dotyczące rozwoju zawodowego pracowników. Wydarzenie otworzyli Wojciech Kruk, prezydent WIPH oraz Krzysztof Urbaniak, Prezes Zarządu Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Chcę podziękować za bardzo dobrą współpracę z Wielkopolską Izbą Przemysłowo-Handlową na rzecz przedsiębiorców z naszego województwa.- w swojej wypowiedzi, Prezes WARP podkreślił także ponad 18-letnie doświadczenie spółki we wsparciu sektora MŚP. Podczas spotkania dowiedzieliśmy się w jaki sposób pozyskać dofinansowanie do szkoleń i kursów. Jednym z prelegentów była Anna Nadstawska, kierownik zespołu Usług Rozwojowych WARP, która przedstawiła możliwości płynące z dofinansowania do szkoleń zarówno dla pracodawców jak i pracowników. Głównym celem projektu "Usługi rozwojowe szansą na sukces"  jest podniesienie kompetencji i kwalifikacji przedsiębiorców z Poznania, z sektora MŚP oraz ich pracowników, w szczególności w branżach strategicznych dla regionu tzw. smart specialisation,  osób w wieku 50 lat więcej oraz o niskich kwalifikacjach. – podkreśliła Anna Nadstawska. Poznaliśmy szczegóły dotyczące naboru do projektu oraz zasady funkcjonowania Bazy Usług Rozwojowych. Mieliśmy także okazję posłuchać niezwykle ciekawego case study Wiceprezydenta WIPH, Tomasza Działyńskiego dzielącego się spostrzeżeniami związanymi z niwelowaniem sporów gospodarczych poprzez arbitraż. Ogrom wiedzy oraz możliwość zadawania pytań sprawiły, że uczestnicy spotkania otrzymali niezbędną wiedzę, która ma szansę przyczynić się do rozwoju kolejnych firm i pracowników z Wielkopolski.  

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Sekretariat; Punkt Obsługi Klienta; Biuro Podawcze Projektów – Parter

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN