O Funduszach Europejskich w Powiatowym Urzędzie Pracy

Zastanawiasz się nad otwarciem własnego biznesu?
Szukasz dofinansowania dla nowej inwestycji w swojej firmie?
Chcesz podnieść kwalifikacje swoje lub pracowników?
Sprawdź, czy możesz liczyć na unijne wsparcie!

 

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu wspólnie z Powiatowym Urzędem Pracy w Grodzisku Wlkp serdecznie zapraszają wszystkich zainteresowanych tematyką funduszy europejskich do odwiedzenia stoiska informacyjnego organizowanego w dniu 07.11.2019 r. w siedzibie PUP. Od godziny 11.30 – 14.00 będzie można skorzystać z indywidualnych i bezpłatnych konsultacji, w ramach których sprawdzimy czy Twój pomysł może liczyć na dofinansowanie lub preferencyjną pożyczkę i wskażemy jak o nie zawnioskować.

 

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z ofertą Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Nowym Tomyślu.

 

Spotkajmy się!
27.11.2019 r. (czwartek ) godz. 11.30-14.00
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wlkp
ul. Poznańska 15, 62-065 Grodzisk Wlkp.

 

Uwaga:
Zmiana daty spotkania!
Z przyczyn niezależnych, stoisko w Grodzisku Wlkp.  odbędzie się 27.11.2019 r. zamiast 07.11.2019 r.



WRÓĆ DO LISTY

ZOBACZ TAKŻE

23 czerwca 2022

Konferencja biznesowa na temat rynku czeskiego – „Doing Business in Czechia” .

Masz kontrahentów w Czechach, a może chciałbyś ich pozyskać? Nie masz doświadczenia w eksporcie, a może chciałbyś zwiększyć obroty zagranicznej wymiany handlowej? Masz plan na sprzedaż towarów lub usług na czeskim rynku, ale potrzebujesz wsparcia doradczego i finansowania? Eksperci udzielą pomocy i wyjaśnią, jak robić biznes w Czechach i dlaczego to dobry kierunek na ekspansję zagraniczną. Zapraszamy na konferencję na – „Doing Business in Czechia” już 23 czerwca od godziny 12:00 w Sali Posiedzeń 2 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu. ZNAMIENICI GOŚCIE, A WŚRÓD NICH: Instytucje wspierające relacje gospodarcze: Jego Ekscelencja Pan Jakub Dürr – Ambasador Republiki Czeskiej w Polsce Pan Daniel Piekarski – II Sekretarz w Ambasadzie RP w Pradze Pani Renata Mataczyńska – Konsul Honorowy Republiki Czeskiej w Poznaniu Pan Marcin Warchoł – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Pradze Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Biuro zapewnia wsparcie w międzynarodowych relacjach handlowych Praktycy biznesu: Reprezentacja Allegro, które właśnie wchodzi na rynek czeski: Pani Marta Mikliszańska – Head of Public Affairs & SustainabilityPani Dominika Kucińska – Education and Merchant Development PartnerPan Tomasz Banasiak – Public Affairs Expert Pan Piotr Mielcarek – Prezes Arfido Spółka z o.o.Firma wspiera swoim wyposażeniem czeskie biblioteki, realizując zamówienia publiczne Pan Rafał Gawarecki – Ekspert PKO Bank PolskiEkspert brał udział w tworzeniu czeskiego oddziału banku Pan Michał Staręga – CEO CzechLogisticFirma obsługuje polskich e-sprzedawców na rynku czeskim Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl lub za pośrednictwem formularza na stronie: https://bit.ly/rejestracja_Czechy. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Wstęp wolny. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju – spółka Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Patronat honorowy objęła Ambasada Republiki Czeskiej w Warszawie. Dlaczego Czechy? Czechy są drugim, po Niemczech, partnerem eksportowym Polski. Tylko w dwóch pierwszych miesiącach br. wartość sprzedaży towarów z Polski do Czech sięgnęła ponad 13 mld zł, czyli prawie o jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Wartości wciąż rosną też za sprawą jednego z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Według Eurostatu Czechy przeżywają największy boom zakupów online spośród wszystkich krajów UE. Dodatkowo około 50% słowackiego e-commerce to zakupy w czeskich sklepach internetowych, co otwiera przed naszymi przedsiębiorcami pole do zwiększonej ekspansji. AGENDA
22 czerwca 2022

Webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”.

Informujemy, że webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców” zostało odwołane z przyczyn niezależnych od organizatora. Prowadzisz działalność? Jesteś zainteresowany rozwojem swojej firmy w oparciu o rozwiązania skierowane do osób ze szczególnymi potrzebami? Potrzebujesz praktycznego wsparcia? Dołącz do bezpłatnego webinarium! Celem webinarium będzie przedstawienie informacji o programie Dostępności. Spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy wytwarzają produkty lub oferują usługi i chcą, aby mogły z nich korzystać osoby ze szczególnymi potrzebami na równi z pozostałymi użytkownikami (technologie kompensacyjne i asystujące) lub też chcieliby wiedzieć jak projektować produkty, środowiska, programy lub usługi w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, bez potrzeby adaptacji (uniwersalne projektowanie) bądź są zainteresowani wprowadzeniem tych produktów i usług na rynek (komercjalizacja). Podczas webinarium dla przyszłych i początkujących przedsiębiorców, zostaną omówione kwestie związane z finansowaniem możliwości uczenia się od doświadczonych ludzi biznesu, prowadzących firmy w innych państwach. Grupa docelowa webinarium to: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile zaprasza na webinarium pt. „Dostępność szansą na rozwój – oferta dla przedsiębiorców”. Webinarium odbędzie się w środę, 22 czerwca 2022 r. w godzinach od 11:00 do 12:00 na platformie online Zoom. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 20.06.2022 do godziny 12:00. Formularz znajduje się poniżej informacji o webinarium. W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online. Link zostanie przesłany po zakończeniu zapisów na webinarium.   Organizator: Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.Grunwaldzka 2, 64-920 Piłatel. 61 65 06 233, 61 65 06 235e-mail: infoUE-pila@warp.org.pl   Załączniki:Program spotkania W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.
23 czerwca 2022

Webinarium pt. „Innovation Coach – wsparcie firm w rozpoczęciu działalności B+R”.

Informujemy, że webinarium pt. „Innovation Coach - wsparcie firm w rozpoczęciu działalności B+R” zostało odwołane z przyczyn niezależnych od organizatora. Jesteś przedsiębiorcą, który chce rozpocząć działalność B+R? Chcesz otrzymać możliwość rozwoju swojej firmy? Dołącz do bezpłatnego webinarium! Celem webinarium będzie przedstawienie możliwości w ramach drugiej ścieżki instrumentu STEP, realizowanego przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w partnerstwie z Centrum Projektów Badawczych Unii Europejskiej IPPT PAN. Podczas tzw. coachingu innowacji przedsiębiorca otrzymuje bezpłatne wsparcie w formie analizy potencjału i potrzeb przedsiębiorstwa wykonanej przez eksperta branżowego, praktyczny plan działania w zakresie wprowadzania innowacji w firmie, a także wskazówki dotyczące możliwych źródeł dofinansowania w ramach funduszy europejskich. W webinarium weźmie udział Pani Marika Kowalska – Centrum Projektów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN. Grupa docelowa: Webinarium skierowane jest do firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Kaliszu zaprasza na webinarium pt. „Innovation Coach - wsparcie firm w rozpoczęciu działalności B+R” Webinarium odbędzie się w czwartek 23 czerwca 2022 r. w godzinach od 11:00 do 12:00  online na platformie Zoom. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 21 czerwca do godziny 12.00. Formularz znajduje się poniżej informacji o webinarium. W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online. Organizator:Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Kaliszu prowadzony przez WARP Sp. z o.o.ul. Zacisze 2, 62-800 Kalisz tel. 61 65 06 371, 61 65 06 372e-mail: infoUE-kalisz@warp.org.pl Załączniki:Program spotkania W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.                 

WARP Sp. z o.o.

ul. Piekary 19
61-823 Poznań

tel. +48 61 656 35 00
fax. +48 61 656 53 66
e-mail: info@warp.org.pl

Sekretariat; Punkt Obsługi Klienta; Biuro Podawcze Projektów – Parter

(Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.)

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,

VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego


NIP: 778-14-11-344, REGON: 634512019, KRS: 0000174198,
Kapitał zakładowy: 15 651 000,00 PLN