Podnoszę kwalifikację, wspieram rozwój osobisty

19.06.2024
12:00-13:00
online
Kategoria: PIFE
Podnoszę kwalifikację, wspieram rozwój osobisty
19.06.2024 12:00-13:00
online




    Zapisz się

    W jaki sposób dowiedział/a się Pan/Pani o webinarium? *


    Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez Wielkopolską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. zaprasza na webinarium pn. „Podnoszę kwalifikację, wspieram rozwój osobisty”.

     

    Webinarium odbędzie się w środę 19 czerwca 2024 roku w godzinach od 12:00 do 13:00 na platformie online Zoom.

    Celem webinarium będzie wskazanie informacji o możliwościach wsparcia na podniesienie kwalifikacji i rozwój osobisty. Podczas webinarium zostaną omówione możliwości dotacyjne oraz pożyczkowe.

    Webinarium skierowane jest do wszystkich osób chcących podnieść swoje kwalifikacje, przedsiębiorstw i ich pracowników, podmiotów ekonomii społecznej z obszaru woj. wielkopolskiego.

    Przedstawiona zostanie również oferta Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Pile.

     

    Potrzebujesz środków?

    Chcesz mieć się rozwijać?

    Zapraszamy na webinarium. Wskażemy możliwości wsparcia.

    Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 17.06.2024 r. (poniedziałek) do godziny 12:00 lub do wyczerpania miejsc.

     

    W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online, po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.

    Udział w webinarium jest bezpłatny.

    Liczba miejsc jest ograniczona.

    O wpisie na listę uczestników decyduje kolejność zgłoszeń.

     

    Prowadzący:

    Konsultant Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Pile.

    Organizator:

    Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.
    ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła
    tel. 61 65 06 233, 61 65 06 235
    e-mail: pife.pila@warp.org.pl

    Załączniki:

    Program spotkania

    W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.

     

    Newsletter klientów WARP