Tekst łatwy do czytania (ETR)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OKInformacja o Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Poznaniu w tekście łatwym do czytania i rozumienia

Główna siedziba Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Spółki z Ograniczoną Odpowiedzialnością, w skrócie WARP, znajduje się na ulicy Piekary 19 w Poznaniu.

Zdjęcie budynku Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Tutaj pracuje Prezes oraz Zarząd Spółki. Spółką kieruje Prezes Krzysztof Urbaniak.

 

Czym zajmuje się WARP?

WARP ma siedem działów. Każdy dział zajmuje się innymi sprawami.
Spółka ma też Oddział w Pile.
Te sprawy to przede wszystkim:

  • udzielanie pożyczek dla firm
  • udzielanie dotacji dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych
  • udzielanie informacji o Funduszach Europejskich
  • szkolenia dla firm

Za te pieniądze organizuje się pracę dla wielu osób. Także dla osób z niepełnosprawnościami.

Zdjęcie przedstawiające rozsypane banknoty o nominale 200 złotych

Jak dojechać do siedziby WARP?

Siedziba WARP jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Siedziba WARP jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
Do siedziby WARP można dojechać tramwajami linii 9, 13, 16. Przystanek na jakim należy wysiąść nazywa się Aleje Marcinkowskiego.

Zdjęcie przystanku tramwajowego znajdującego się na Alejach Marcinkowskiego w Poznaniu

Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przy budynku WARP znajduje się parking.

Zdjęcie przedstawia parking dla aut przed budynkiem WARP

Jeśli pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do siedziby WARP, jak również do Oddziału w Pile.

Zdjęcie przedstawia psa przewodnika oraz jego opiekuna.

Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz portiernię. Tu jest Informacja. Podejdź i powiedz, jaką sprawę chcesz załatwić.
Dowiesz się, co dalej robić.

Zdjęcie przedstawiające portiernię w budynku WARP

Jak załatwić sprawę w WARP?

Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku.

Możesz również załatwić sprawę w jeden z poniższych sposobów:

  • napisać zwykły list na adres: WARP Sp. z o.o., ul. Piekary 19, 61-823 Poznań
  • wysłać e-mail na adres: info@warp.org.pl
  • zadzwonić na numer telefonu: 61 65 63 500

Zdjęcie przedstawia wejście do Biura Obsługi Klienta w budynku WARP

Jak uzyskać informacje o Funduszach Europejskich?

Jeśli chcesz uzyskać informację o Funduszach Europejskich zadzwoń na numer telefonu: 61 65 06 233 lub 61 65 06 235.
Możesz też wysłać e-mail na adres: pife.pila@warp.org.pl

 

Do pobrania Tekst łatwy do czytania (ETR) w formacie PDF.

Newsletter klientów WARP