Informacja o Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w Poznaniu w tekście łatwym do czytania i rozumienia
Główna siedziba Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Spółki z Ograniczoną Odpowiedzialnością, w skrócie WARP, znajduje się na ulicy Piekary 19 w Poznaniu.
Tutaj pracuje Prezes oraz Zarząd Spółki. Spółką kieruje Prezes Krzysztof Urbaniak.
Czym zajmuje się WARP?
WARP ma siedem działów. Każdy dział zajmuje się innymi sprawami.
Spółka ma też Oddział w Pile.
Te sprawy to przede wszystkim:
- udzielanie pożyczek dla firm
- udzielanie dotacji dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych
- udzielanie informacji o Funduszach Europejskich
- szkolenia dla firm
Za te pieniądze organizuje się pracę dla wielu osób. Także dla osób z niepełnosprawnościami.
Jak dojechać do siedziby WARP?
Siedziba WARP jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Siedziba WARP jest dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.
Do siedziby WARP można dojechać tramwajami linii 9, 13, 16. Przystanek na jakim należy wysiąść nazywa się Aleje Marcinkowskiego.
Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przy budynku WARP znajduje się parking.
Jeśli pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do siedziby WARP, jak również do Oddziału w Pile.
Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz portiernię. Tu jest Informacja. Podejdź i powiedz, jaką sprawę chcesz załatwić.
Dowiesz się, co dalej robić.
Jak załatwić sprawę w WARP?
Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku.
Możesz również załatwić sprawę w jeden z poniższych sposobów:
- napisać zwykły list na adres: WARP Sp. z o.o., ul. Piekary 19, 61-823 Poznań
- wysłać e-mail na adres: info@warp.org.pl
- zadzwonić na numer telefonu: 61 65 63 500
Jak uzyskać informacje o Funduszach Europejskich?
Jeśli chcesz uzyskać informację o Funduszach Europejskich zadzwoń na numer telefonu: 61 65 06 233 lub 61 65 06 235.
Możesz też wysłać e-mail na adres: infoUE-pila@warp.org.pl