Szanowni Państwo,
Informujemy, że prowadzone są ostatnie już prace serwisowe nad generatorem wniosków o grant w ramach „Wielkopolskiej Tarczy Antykryzysowej”.
Od środowego popołudnia z (19 sierpnia 2020 r.) ostanie Państwu udostępniony generator wniosków na stronie www.grant.warp.org.pl, za pomocą którego możliwe będzie wypełnienie wniosku o grant. Wnioski będzie można kompletować do dnia naboru. Kompletny wniosek będą Państwo mogli przesłać do Grantodawcy w wyznaczonym dniu naboru.
Nabór wniosków rozpocznie się w dniu 24 sierpnia 2020 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do dnia 24 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00 (dzień zamknięcia naboru) lub do momentu gdy wartość grantów w złożonych wnioskach przekroczy 110% kwoty alokacji przeznaczonej na udzielenie grantów oddzielnie dla poszczególnych typów wskazanych w § 7 ust. 3 Regulaminu.
Grantodawca zastrzega sobie prawo przesunięcia daty naboru w przypadku zbyt dużej liczby zapytań i wątpliwości po stronie przedsiębiorców, tak żeby zapewnić wszystkim równy dostęp do środków w ramach „Wielkopolskiej Tarczy Antykryzysowej”, o czym powiadomi na stronie www.warp.org.pl
Już teraz krótki przewodnik krok po kroku jak wnioskować o grant:
Generator działa tylko w wersji desktopowej, na przeglądarkach: Edge od wersji 81, Firefox od wersji 76, Chrome od wersji 81, Safari od wersji 5.1, Opera od wersji 67, Yandex od wersji 14.12
1. Zarejestruj konto na stronie www.grant.warp.org.pl – będziesz do tego potrzebował numeru NIP oraz adresu e-mail, na który otrzymasz link aktywacyjny. (O kolejności naboru wniosków nie decyduje kolejność rejestracji konta).
2. Kliknij w link aktywacyjny i zaloguj się na stronie generatora wniosków.
3. Uzupełnij kompletnie wniosek o grant i zapisz jego wersję końcową. Wniosek w wersji końcowej nie podlega już edycji. (O kolejności naboru wniosków nie decyduje kolejność zapisania końcowej wersji wniosku).
4. Po zapisaniu wersji końcowej wniosku, na adres e-mail użyty do logowania otrzymasz link do udziału w naborze.
5. W określonym terminie i godzinie naboru tj. 24 sierpnia 2020 r. od godz. 9.00 kliknij w link. Link będzie aktywny tylko w terminie naboru. W ten sposób złożysz wniosek o grant i tym samym weźmiesz udział w naborze wniosków. Kliknięcie w link w trakcie naboru więcej niż 3 razy może spowodować jego zablokowanie.
6. O wynikach naboru zostaniesz poinformowany mailowo.
7. Podmioty, których wnioski o grant, według kolejności zgłoszeń zmieściły się w alokacji 110% otrzymają drogą mailową uzupełniony w generatorze wniosek o grant i formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19, w formacie PDF.
8. Dokumenty wydrukuj, podpisz i dostarcz w terminie 10 dni roboczych do Grantodawcy, drogą pocztową lub osobiście.
JF/KP