Webinarium – Jak realizować i rozliczać projekty unijne?

19.05.2021
12:00-13:00
online
Kategoria: PIFEW
Webinarium – Jak realizować i rozliczać projekty unijne?
19.05.2021 12:00-13:00
online

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Celem webinarium będzie zapoznanie beneficjentów z zasadami realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Programów Operacyjnych perspektywy budżetowej 2014-2020.

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile zaprasza na webinarium pt. Jak realizować i rozliczać projekty unijne?”.

  • Webinarium odbędzie się w środę, 19 maja 2021 r. w godzinach od 12:00 do 13:00 na platformie online Zoom.
  • Osoby zainteresowane udziałem prosimy o przesłanie formularza zgłoszeniowego do 17 maja do godziny 12.00.

W odpowiedzi otrzymają Państwo link do spotkania online.

 

Organizator:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile prowadzony przez WARP Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła
tel. 61 65 06 233, 61 65 06 235
e-mail: infoUE-pila@warp.org.pl

Załączniki:
Program spotkania

 

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz zapewni sprawną obsługę spotkania.


Pytania i odpowiedzi z webinarium:

1. Dzień dobry, czy po zakończeniu spotkania jest możliwość otrzymania dzisiejszej prezentacji drogą mailową?
Tak. Zostanie ona przesłana drogą e-mailową do osób, które zgłosiły się na webinarium.

2. Pytanie o konto bankowe – to musi być zupełnie osobne konto na potrzeby projektu?
Na potrzeby projektu konieczne jest dysponowanie dedykowanemu wyłącznie danemu projektowi kontem bankowym (subkontem lub nowym kontem w zależności od zapisów w dokumentacji danego konkursu).

 

Newsletter klientów WARP